Amerykańska Liga Baseballowa zawiązała „historyczną” umowę z przedsiębiorstwem Charlotte’s Web, dzięki której pierwsza marka CBD na świecie stanie się jednym ze sponsorów profesjonalnej federacji sportowej.
Major League Baseball, czyli najlepsza liga na baseballa na świecie ogłosiła w środę, że podjęła współpracę z Charlotte’s Web – marką CBD. Umową między MLB a przedsiębiorstwem konopnym z USA jest uznawana za pierwszą umowę sponsorską w historii między główną ligą sportów zawodowych a firmą działającą w sektorze CBD.
Wieloletnia umowa między ligą MLB a firmą CBD z siedzibą w Kolorado, obejmuje m.in. stworzenie linii produktów konopnych sygnowanych logiem MLB.
Współpraca ta ma na celu zwiększyć widoczność CBD dla profesjonalnych sportowców, milionów fanów i społeczności – czytamy w oficjalnym komunikacie
Jako lider w kategorii CBD, z produktami zapewniającymi korzyści dla zdrowia i dobrego samopoczucia, Charlotte’s Web jest mile widzianym dodatkiem do rodziny MLB, reprezentując przełomowe partnerstwo w baseballu i sporcie – stwierdził w oświadczeniu Noah Garden, szef przychodów Major League Baseball.
Przedstawiciel największej na świecie ligi baseballa dodał, że produkty od Charlotte’s Web otrzymały oznaczenie NSF Certified for Sport®, tym samym spełniając najwyższe standardy bezpieczeństwa. Z tego też powodu mogą być promowane podczas imprez i na platformach medialnych MLB.
Przypomnijmy, że organizacja MLB zezwoliła na sponsoring przez przedsiębiorstwa konopne stosunkowo niedawno, bo w czerwcu bieżącego roku. Przedsiębiorstwa CBD, które chcą być promowane podczas zawodów baseballa, muszą najpierw uzyskać certyfikat NSF, który potwierdza, że oferowane przez ich firmę produkty nie zawierają niedozwolonych stężeń THC i są bezpieczne dla sportowców.