News

Bajka o CBD, czyli X edycja charytatywnego projektu fundacji Pomaganie Jest Trendy

Cezary Pazura

Wystartowała jubileuszowa, X już edycja charytatywnego projektu organizowanego przez fundacje Pomaganie Jest Trendy. W tę szlachetną inicjatywę zaangażowało się wiele znanych osobistości ze świata sportu, filmu czy internetu, aby wspólnie zachęcić do pomocy chorym niemowlakom.

W tym roku gwiazdy biorące udział w akcji spotkały się w podwarszawskim studiu S7, w celu nagrania kolejnej części bajki o przyjaznym duszku Babu.

Babu w swoich najnowszych przygodach pomaga wielu ludziom, a nawet zwierzętom, podając im leczniczy olejek CBD.

Jednak cel produkcji jest o wiele szlachetniejszy niż tylko nagranie kolejnych przygód sympatycznego duszka. Głównym celem najnowszego spotu jest zachęcenie do wzięcia udziału w zbiórce pieniędzy, które przeznaczone będą na zakup sprzętu medycznego dla noworodków w całej Polsce, w szczególności dla wcześniaków.

Fundacja zamierza pozyskać środki głównie z 1% podatku oraz ze sprzedaży tworzonych przez siebie produktów konopnych i żywnościowych (CBD). Produkty CBD dostępne są na stronie fundacji www.pomaganiejesttrendy.com.pl oraz za pośrednictwem sklepu internetowego fundacji www.cannalife.pl.

W tegorocznym projekcie udział wzięli między innymi: Krzysztof Piątek, Cezary Pazura, Sylwia i Akop Szostak, Wiktor Zborowski czy Joanna Jędrzejczyk.

Scenariusz do bajki o duszku Babu napisał inicjator projektu i prezes fundacji Krzysztof Gorzkiewicz. Jak sam zauważa, spot ma  za zadanie zachęcić rodziców, aby pomogli w sposób wskazany na stronie fundacji innym rodzicom, którzy borykają się z problemem wcześniactwa.

W 2019 roku fundacji Pomaganie Jest Trendy, udało odwiedzić się wiele szpitali w całej Wielkopolsce. Fundacja przekazała przy tej okazji naturalne kosmetyki do pielęgnacji skóry bardzo wrażliwej dla niemowląt o łącznej wartości przekraczającej 80 tys. zł.

W tym roku fundacja mierzy zdecydowanie wyżej i za cel stawia sobie zgromadzenie 5 milionów złotych.

Po konsultacji z ordynatorami oddziałów dziecięcych, zależy nam na zakupie jak największej liczby mierników do nieinwazyjnego badania biluribiny, laktatory dla mam, lampy do łożeczkoterapii i urządzenia do rezonansu, a następnie dostarczyć ten sprzęt do jak największej ilości szpitalów w Polsce. Cel minimalny, jaki sobie obraliśmy kosztować nas będzie 5 milionów, czy to się uda zależy tylko i wyłącznie od tego jak bardzo pomogą nam media i gwiazdy w promocji, a następnie od tego ilu Polaków zaangażuje się w naszą akcję przekazując 1% podatku, kupując w sieci za pośrednictwem aplikacji FaniMani czy też kupując w naszym sklepie www.cannalife.pl produkty z CBD oraz zdrowe herbaty, które produkujemy sami pod swoją fundacyjną marką– wyjaśnia Krzysztof Gorzkiewicz, prezes fundacji

Warto zaznaczyć, że spot z bajki, który dostępny jest na serwisie YouTube pod tym adresem: https://www.youtube.com/watch?v=nBMzyUbY0zM, na mocy umowy między fundacją, a firmą Ascentian, zaprezentowany zostanie na festiwalu reklamy w Cannes.

Na szczęście fundacja Pomaganie Jest Trendy nie jest osamotniona w tej szlachetnej akcji, bowiem w projekt zaangażowało się wiele agencji reklamowych oraz media i kina lokalne w całej Polsce. Będą oni emitowali spot na swoich ekranach oraz reklamę graficzną na ponad 300 billboardach w całej Polsce.

Zostaw komentarz

Twoj email nie zostanie opublikowany.

Podobne artykuły