Znany ze swoich licznych biznesów konopnych, Snoop Dogg wypuścił na kalifornijski rynek nowe edibles sygnowane swoją marką. Raper znany z zamiłowania do rośliny cannabis tym razem zaoferował konopnym entuzjastom krążki cebulowe zawierające THC.
Snoop Dogg pod marką Uncle Snoop wypuścił na kalifornijski rynek linię krążków cebulowych z THC. Przekąska o nazwie Snazzle Os powstała we współpracy z firmą TSUMo Snacks.
Na rynku jest wiele artykułów spożywczych z THC, więc kiedy tworzyłem ten produkt, chciałem nadać mu charakter Snoop Dogga, dlatego dostarczam pikantne krążki cebulowe z THC do mojego rodzinnego stanu Kalifornia – powiedział w rozmowie dla Washington Post, Snoop Dogg
Krążki konopne występują w dwóch wariantach: łagodnym i pikantnym. Każda z wersji zawiera w sobie 100mg THC w opakowaniu.
Krążki cebulowe Snazzle Os dostępne są już w sklepach z marihuaną MedMen. Z kolei po 20 października przekąski zadebiutują również w innych licencjonowanych dyspensariach w stanie Kalifornia.
Współpraca TSUMo Snacks ze Snoop Doggiem nie kończy się jednak na konopnych przekąskach. W ramach tej kooperacji planowane jest również wydanie limitowanej edycji, która zawierać będzie takie produkty jak: dresy, skarpetki i inne rzeczy, które mają uhonorować kulturę hiphopowo-konopną w Kalifornii. Obie strony nie wykluczają również dalszego rozwoju produktów edibles.
Snoop idealnie pasuje do wartości Tsumo Snacks, ponieważ zawsze był autentyczny w stosunku do swojego prawdziwego ja. Wiemy, że nasi fani również kochają Snoopa! Skorzystaliśmy z okazji, aby nawiązać z nim współpracę – wyjaśniła współzałożycielka i dyrektor generalna Tsumo, Caroline Yeh